Tapahtuman aukioloajat
Ennen tapahtumaa asiakkailla on mahdollisuus käydä lunastamassa rannekkeensa ennakkovaihtopisteellä joka sijaitsee Kauppakeskus Lundissa, 1. kerroksessa pääovien vieressä. Ennakkovaihdon osoite on Lundinkatu 12.
Vaihtopisteellä voi vaihtaa ennakkoon perjantain normaalit, VIP ja Deluxe VIP- liput, sekä kahden päivän normaalit, VIP ja Deluxe VIP- liput. Ennakkovaihtopisteellä ei ole mahdollista vaihtaa lauantain lippuja.
Ennakkovaihtopiste on auki
To 10.7. klo 14-20
Henkilöstön rannekkeenvaihtopiste
Pidä huoli että saavut sinulle annettuun työvuoroon ajoissa. Työvuoron alkamisaika tarkoittaa sitä aikaa, jolloin olet jo työpisteelläsi työvaatteissa valmiudessa aloittamaan työt.
Torstai 10.7. – Lauantai 12.7. tulee kaikilla henkilökunnasta olla kulkulupa näkyvillä. Saapuessasi ensimmäisen kerran töihin saat kulkulupasi (ranneke/passi) joko festivaalitoimistosta, pääportin akkreditoinnista tai suoraan esimieheltäsi.
To 10.7.
10-21 Festivaalitoimisto
Pe 11.7.
09-00 Festivaalitoimisto
16-01 Portin akkreditointi, porttien aukioloajan
La 12.7.
15-00 Portin akkreditointi, porttien aukioloajan
Tapahtuma-alueena toimii Porvoon tapahtumapuisto Kokonniemen laskettelukeskuksen kyljessä. Festivaalialueen yleisösisäänkäynnin osoite on Kokonniementie 1, 06100 Porvoo.
Tapahtuman virallinen taksitolppa sijaitsee Haaga-Helian pysäköintialueella. Taksia ei ole mahdollista tilata suoraan portin eteen.
Tapahtuma on kokonaisuudessaan K18
Löytötavarat
Kaikki löytötavarat tulee toimittaa tapahtuman narikkaan jossa niitä säilytetään. Eli asiakkaille voit neuvoa, että narikasta voi kysellä kadonneita tavaroita. Jos sinulle tuodaan löytötavara tai löydät itse vailla omistajaa olevan tavaran, niin toimitathan sen viipymättä narikkaan. Ilmoitathan narikkaan aina mistä tavara on löytynyt ja mihin aikaan.
Arvokkaat löytötavarat toimitetaan alueen poliisilaitoksen löytötavarapisteeseen tapahtuman jälkeisenä maanantaina.
Panttisysteemi
Tapahtumassamme on käytössä oma panttijärjestelmä. Pantti maksetaan jokaisesta anniskelualueella ostetusta tölkistä, pullosta, viinilasista tai ämpäristä. Pantin saa takaisin palauttaessaan ehjän tölkin/pullon/lasin baaritiskille tai erilliselle pantin palautuspisteelle.
Katso kartasta tarkempi panttipisteen sijainti.
Taksitolppa
Tapahtumassa on väliaikainen taksitolppa joka sijaitsee Haaga-Helian parkkipaikalla. Eli asiakkaille voi neuvoa, että pääporteilta oikealle tapahtuma-alueesta. Taksia ei ole mahdollista tilata suoraan portin eteen.
Vessapassi
Meillä käy vessapassi! Vessapassin tarkoituksena on helpottaa esimerkiksi suolistosairauksia, gynekologisia sairauksia sekä tiettyjä syöpäsairauksia sairastavien mahdollisuutta päästä välittömästi lähimpään vessaan. Sairaudet voivat aiheuttaa rakon ja suolen toiminnallisia häiriöitä, vuotohäiriöitä ja pidätyskyvyttömyyttä, minkä vuoksi sairastava voi tarvita vessaa nopeasti ja usein. Sairastavalla voi olla myös avanne, jonka hoito voi onnistua mukavammin esteettömässä WC:ssä. Lisätietoa vessapassista: www.vessapassi.fi
Tapahtumassa on käytössä useita eri ranneke/passi yhdistelmiä. KAIKKI LIPUT VAIHDETAAN RANNEKKEESEEN!
Asiakkaiden rannekkeet & passit
Henkilöstön rannekkeet & passit
Vaitiolovelvollisuus
Työntekijät eivät saa kommentoida tapahtumasta mitään medialle ilman tapahtuman järjestäjän lupaa! Tämä koskee kaikkia tapahtumassa työskenteleviä henkilöitä.
Kaikki tiedotteet sekä lausunnot antaa ainoastaan tapahtuman festivaalijohtaja Niko Kymäläinen. Salassapitovelvollisuus kieltää työntekijöitä jakamasta sisäisistä asioista ulkopuolisille: Asiakkaat sekä asiakasmäärät ovat kaikki salaisia; niistä ei tule puhua ulkopuolisille. Työasioista, yritystoiminnasta, liikesalaisuuksista, henkilökunnasta, artisteista jne. Ei saa keskustella muiden kuin yrityksen työntekijöiden kesken. Ei myöskään sosiaalisessa mediassa.
Omat fiiliskuvat ja muun iloisen tunnelman jakaminen sosiaalisessa mediassa on erittäin suotavaa! Muistattehan tägätä meidät mukaan julkaisuihinne, niin pääsemme fiilistelemään tapahtumaa yhdessä kanssanne. Tarkistathan, että kuvassa ei näy backstage tiloja, tai mitään, mikä voisi paljastaa liikesalaisuuksia.
Tapahtuman virallinen häshtäg on #porvoonviinijuhlat
Tapahtuman virallinen instagramtili on @porvoonviinijuhlat
Olemme tehostaneet tapahtuman hygieniajärjestelyjä sekä siivousta.
Muista tapahtuman aikana:
Tapahtumassa ja sen lähiympäristössä kiertää siivoustiimi huolehtimassa alueen siisteydestä. Mikäli huomaat siisteydessä puutteita, mahdollisuuksien mukaan korjaa puutteet itse tai ilmoita siitä esimiehellesi/siivoustiimille.
Tapahtumassa panostetaan kierrätykseen ja roskien lajitteluun. Huoltoalueelta löytyy eri jäteastiat erilaisille jätteille. Lisätietoja kierrätyksestä löydät jätehuoltosuunnitelmastamme täältä.
Olemme lähteneet mukaan Ekokompassi työhön. Ekokompassi on 10 kriteeriä sisältävä ympäristöjärjestelmä ja sertifikaatti, jonka myöntämiseksi olemme kartoittaneet ympäristövaikutukset sekä laatineet ympäristöohjelman.
Ekokompassin toteuttaminen ja siihen liittyvät toimenpiteet koskevat jokaista festivaalilla olijaa: henkilökuntaa, artisteja, kumppaneita, kuin muita sidosryhmiä. Jokaisen tulee siis osallistua omalla toiminnallaan Ekokompassin toteutumiseen tapahtuma-aikana!
Festivaalin aikainen yhteinen taukotila löytyy tapahtuman aikana ohjatusta pisteestä. Kysy esimieheltäsi tarvittaessa lisäohjeita.
Otathan vain rajoitetusti tavaraa mukaan työvuoroon. Suosittelemme pitämään henkilökohtaiset tavarat oman työpisteen taustalla esim. narikassa narikka pöydän alla.
Huolehdithan omista tauoistasi. Tauottaminen tapahtuu vuorotellen/pareittain, niin ettei mikään työpiste jää ilman työntekijää. Työpistettä ei saa jättää ikinä valvomatta! Varmista, että joku tietää missä olet (älä katoa tauolle sanomatta mitään). Tauoista voit kysyä pisteesi esimieheltä, ruuhka-aikaan ei olla tauoilla.
Tupakointi on kielletty työvaatteissa sekä asiakkaiden nähden.
Päivät ovat pitkiä, varaudu omilla eväillä ja vesipullolla. Vesipulloa voi täyttää alueen vesipisteellä. Eväille ei ole festivaalin puolesta kylmäsäilytystä eikä lämmitys mahdollisuutta, joten valitse evääsi tilanteeseen sopivasti (hedelmiä, välipalapatukoita, pähkinöitä yms).
Mikäli olet saanut ruokalipun (sovittu etukäteen), voit käyttää sitä maksuvälineenä alueen ruokamyyntipisteissä. Ruokalippujen käytänne on sovittava etukäteen festivaalituotannon kanssa, ne eivät ole automaatio kaikille henkilökuntaan kuuluville.
Kaikkien tulee tutustua tapahtuman turvallisuussuunnitelmaan.
Työajat sijoittuvat tapahtumaviikolle ennen ja jälkeen tapahtumaa:
7.7. Maanantai – 10.7. torstai klo 9:00-21:00
13.7. Sunnuntai klo 9:00-23:00
14.7. Maanantai klo 9:00-12:00 (mahdollisesti)
Työ voi olla fyysisesti raskasta joten huolehdithan hyvästä työergonomiasta. Painavat tavarat nostetaan joko työkoneiden avulla tai useamman henkilön voimin.
Festivaalilta saat lainaksi tarvittavat työkoneet/välineet, suojakypärän ja suojaliivin. Suosittelemme omien turvakenkien käyttöä + omien työhanskojen käyttöä. Sandaalit eivät ole hyvät ja turvalliset työkengät!
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteeltä torstaista lähtien. Ennen tätä vettä on saatavilla festivaalitoimistolta. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Rakennuksen / purun aikana alueella ei ole virallista taukopaikkaa henkilöstölle. Festivaalitoimisto ei ole taukopaikka.
ESIMIEHEN YHTEYSTIEDOT
Aluerakennus: Juho Ahtonen puh. 044 531 2800
Työajat sijoittuvat tapahtuma-ajalle:
Perjantai klo 14:00-01:30
Lauantai klo 13:00-01:30
Tapahtumassa on käytössä erilliset Lippu.fi:n ja NetTicketin lipunlukijat. .Liput luetaan asiakkaan lipusta joko lipun viivakoodista tai QR-koodista. Kone tunnistaa monesti QR-koodin helpommin. Huomioithan, että lipun pystyy lukemaan vain oikealla koneella, eikä ristiin esim. Lippu.fi:n lipunlukija ei pysty lukemaan NetTicketin festivaalilippua.
Jokaisen asiakkaan lippu tulee lukea, koska tällöin pystymme seuraamaan asiakasmääriä ja poissulkea väärinkäyttöä. Lipun voi lukea ainoastaan kerran. Toisella kertaa laite näyttää punaisella tekstillä ”lippu on luettu”.
Mikäli kiireessä et ole enää varma, mikä lipputyyppi asiakkaalla oli ja lippu on jo onnistuneesti luettu, voi asiakasta pyytää näyttämään lippuaan ja varmistat lipusta, onko kyseessä normaali lippu, VIP-lippu vai Deluxe VIP-lippu. Vaihtopisteeltä löytyy passikartta, jossa näytetään mitkä passit ja rannekkeet kuuluvat mihinkin lipputyyppiin ja päivään.
Paina lipunlukijan oikealla puolella olevaa nappia pohjaan ja lukijan päähän syttyy valo.
Osoita valolla QR-koodia tai viivakoodia.
Lukija sanoo “lippu luettu” ja näyttää vihreää oikein merkkiä.
Lue lukijasta millainen lippu on kyseessä ja laita asiakkaan käteen oikea ranneke.
Kannattaa myös katsoa samalla, että asiakkaan lippu vastaa lukijan ilmoittamaa lipputyyppiä.
Pidä työpisteessä aina sakset, rahat, rannekkeet, passit yms. asiakkaan ulottumattomissa. Mieluusti myös kokonaan pois asiakkaan näkyvistä, jolloin näitä ei lähde luvatta kenenkään mukaan.
Ranneke laitetaan ranteeseen kiinni aina tapahtumatyöntekijän toimesta, sitä EI ojenneta asiakkaalle. Ranneke on kestävä, mutta asiakas on itse velvoitettu huolehtimaan rannekkeesta ja passista.
Rannekkeen kiinnitys
Ranneke kiinnitetään lähtökohtaisesti aina asiakkaan vasempaan käteen.
Kaikki rannekkeet laitetaan turvallisuussyistä aina vasempaan käteen, joka myös nopeuttaa ja helpottaa turvatarkastusta, kun tapahtuman järjestyksenvalvojat tietävät, että asiakkailla on ranneke vasemmassa kädessä.
Pujota ranneke asiakkaan käteen ja kiristä siten, että lukon ja asiakkaan käteen jää oman nimettömän tai keskisormen verran tilaa (tällöin ranneke ei ole liian kireällä).
Varmista kuitenkin, ettei ranneke jää liian löysäksi. Silloin se on helppo ottaa pois ja luovuttaa esimerkiksi kaverille.
Neuvo asiakasta, ettei rannekkeen häntäpäätä leikattaisi pois, muuten ranneke voi purkautua ja uutta ei anneta.
Muistuta myös, ettei ranneketta korvata uuteen sen kadotessa tai irrotessa.
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
ESIMIEHEN YHTEYSTIEDOT
Eveliina Heinonen eveliina@nordiclive.fi / puh. 040 731 3087
Työajat sijoittuvat tapahtuma-ajalle:
Perjantai klo 14:00-01:00
Lauantai klo 13:00-01:00
Tapahtuman maksupäätteet ovat yleisiä Android-pohjaisia ja helppokäyttöisiä koneita. Maksupäätteissä on kosketusnäyttö, mikä helpottaa koneen käyttöä. Huolehdi koneista ja niiden asianmukaisesta käytöstä. Älä jätä laitetta valvomatta asiakkaiden saataville.
Huomioi, että maksupäätteessä riittää virtaa ja lataa laitteita tarvittaessa tai hiljaisemmalla hetkellä.
Valitse maksupäätteen näytöstä tuote → paina tuotetta → valitse tämän jälkeen maksutapa.
Tuotteita sekä maksutapoja löytyy lisää, jos vedät oikealta vasemmalle. Mikäli oikeaa hintaa tai tuotetta ei löydy, pyydä porttivastaava paikalle.
Lain mukaan asiakkaalle tulee aina tarjota kuitti ostotapahtumasta. Korttimaksun yhteydessä asiakkaalta voi kysyä tulostetaanko kuitti. Asiakkaan maksaessa käteisellä tuote, esim. ranneke tai narikkalappu, saa maksupäätteestä myös tulostettua kuitin tai voi käyttää erillistä kuittivihkoa.
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
ESIMIEHEN YHTEYSTIEDOT
kts. lipuntarkastus
Työajat sijoittuvat tapahtuma-ajalle:
Perjantai klo 14:00-01:00
Lauantai klo 13:00-01:00
Kutsuvieraspisteellä nimet ovat tietokoneella, erikseen koottuna samaan taulukkoon. Pyydä asiakasta näyttämään henkilöllisyystodistusta. Katso (Ctrl + F) tai MacBook (Command + F) löytyykö nimi listalta, millaisia lippuja ja kuinka monta lippua kutsuvieraalle on luvattu. Muista merkata liput lunastetuksi taulukon oikeaan kohtaan ”X-merkillä”.
Jos kutsuvieraalla on useampia lippuja, voit antaa hänelle kaikki liput/rannekkeet. Tuotteiden vastuu on siirtynyt kutsuvieraalle. Hukattuja ei korvata uusiin.
Jos hakija haluaa ainoastaan oman rannekkeen ja kaverit hakevat myöhemmin lippunsa, on tästä sovittu etukäteen järjestäjän kanssa. Nämä nimet löytyvät listalta omina sarakkeina.
Mikäli kutsuvieraslistalta ei löydy asiakkaan nimeä, varmista asiakkaalta, mistä / keneltä hän on kutsun saanut. Tämän jälkeen ota yhteys porttivastaavaan, joka jatkaa asian selvittämistä.
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
ESIMIEHEN YHTEYSTIEDOT
kts. lipuntarkastus
TYÖAIKA
Työajat sijoittuvat tapahtuma-ajalle:
Perjantai klo 15:30-02:00
Lauantai klo 14:30-02:00
Narikan maksutapoina käyvät: kortti- sekä käteismaksu.
Lain mukaan asiakkaalle tulee aina tarjota kuitti ostotapahtumasta. Korttimaksun yhteydessä asiakkaalta voi kysyä tulostetaanko kuitti. Asiakkaan maksaessa käteisellä tuote, saa maksupäätteestä myös tulostettua kuitin tai voi käyttää erillistä kuittivihkoa
Aloita täyttäminen perimmäisestä narikkatelineestä. Näin asiakkaiden tavarat eivät ole heti tielläsi, kun narikat rupeavat täyttymään. Täytä narikat loogisessa järjestyksessä (ensimmäiselle asiakkaalle annat narikka kortin A1 ja seuraavalle A2 jne). Tämä siitä syystä, että siinä vaiheessa, kun narikka alkaa täyttymään, on tyhjiä koloja enää vaikea löytää. Lisäksi tämän avulla pystytään helpommin seuraamaan narikan täyttymistä.
Narikoita täyttäessä on hyvä huomioida myös tavaroiden paino, jotta narikkateline täyttyy tasaisesti painon puolesta molemmilta puolilta, jotta narikka ei kaadu, kun painoa alkaa kertymään tavaroista.
Narikkamaksu on 4€ / per asiakas (kun asiakas tuo ensimmäistä kertaa tavaransa)
Narikassa käyntimaksu 2€ / per käynti (mikäli asiakkaalla on jo tavarat narikassa, mutta haluaa ottaa tai lisätä laukusta(nsa) jotain). Poikkeus VIP- asiakkaat, joille narikassa käynti on ilmainen. Narikka on valvottu, mutta emme vastaa narikkaan jätetyistä tavaroista. Narikasta ei luovuteta tavaroita eteenpäin ilman narikkalappua. Hävitetystä narikkalapusta perimme 5€ palvelumaksun.
Löytötavaroiden säilytyspisteenä toimii iso narikka, ei VIP-puolen narikka. Löytötavaraan kiinnitetään aina maalarinteippi, johon merkitään: löytöpaikka, aika ja päivä. Kysy lisätietoja tavaran löytäneeltä henkilöltä.
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
ESIMIEHEN YHTEYSTIEDOT
kts. lipunmyynti
Työajat sijoittuvat tapahtuma-ajalle:
Perjantai klo 15:00-02:30
Lauantai klo 14:00-02:30
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
ESIMIEHEN YHTEYSTIEDOT
Siivousvastaava
Työajat sijoittuvat tapahtuma-ajalle
Perjantai klo 11:00-02:00
Lauantai klo 12:00-15:00
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan tapahtuman ruokapisteistä (erillistä vain henkilökunnalle osoitettua ruokailua ei järjestetä). Ruokalipukkeen saat esimieheltäsi. Ravintoetu 7,22€/ateria vähennetään palkastasi. Vaihtoehtoisesti voit ottaa myös omaa ruokaa mukaan.
Erillistä taukopaikkaa ei ole, vaan ruokailut ja tauot suoritetaan joko festivaalialueella tai myyntipisteesi takana. Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
Työajat sijoittuvat tapahtumaviikolle ennen ja jälkeen tapahtumaa:
7.7. Maanantai – 10.7. torstai klo 9:00-21:00
13.7. Sunnuntai klo 9:00-23:00
14.7. Maanantai klo 9:00-12:00 (mahdollisesti)
Työ voi olla fyysisesti raskasta joten huolehdithan hyvästä työergonomiasta. Painavat tavarat nostetaan joko työkoneiden avulla tai useamman henkilön voimin.
Festivaalilta saat lainaksi tarvittavat työkoneet/välineet, suojakypärän ja suojaliivin. Suosittelemme omien turvakenkien käyttöä + omien työhanskojen käyttöä. Sandaalit eivät ole hyvät ja turvalliset työkengät!
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteeltä torstaista lähtien. Ennen tätä vettä on saatavilla festivaalitoimistolta. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Rakennuksen/purun aikana alueella ei ole virallista taukopaikkaa henkilöstölle. Festivaalitoimisto ei ole taukopaikka.
ESIMIEHEN YHTEYSTIEDOT
Lavanrakennus tiimiesihenkilö: Eero Kiiskinen / puh. 040 043 2094
Perjantai klo 14:00-01:30
Lauantai klo 13:00-01:30
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
ESIMIEHEN YHTEYSTIEDOT
–
Järjestyksenvalvonnasta sekä vartioinnista vastaa X-SEC turvapalvelut. Järjestyksenvalvonnalla on oma ilmoittautumispiste lavan takana. Sisäänkäynti bäkkäriportista.
Perehdytys ja lisätiedot esimieheltä.
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
ESIMIEHEN YHTEYSTIEDOT
X-SEC turvallisuuspäällikkö: Jouni Rantanen jouni.rantanen@xsec.fi
Ensiapu piste palvelee koko tapahtuman ajan. Ensiapupisteen sijainti tulee tarkastaa asiakaskartasta.
Ensiaputyöntekijöiden ohjeistuksesta vastaa X-SEC turvapalvelut.
Ensiapupiste toimii omassa teltassaan tapahtuma-alueella. Ryhmä myös liikkuu alueella.
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
ESIMIEHEN YHTEYSTIEDOT
X–SEC Turvapalvelut